ثبت نام ناشران
  • والدین سمی

کتاب والدین سمی

1 نفر از کاربران این کتاب را پیشنهاد کرده اند.
    ویژگی های محصول
  • گروه سنی : بزرگسال
  • جلد : شومیز
  • قطع : رقعی
  • 380000 ریال
    تخفیف 20 درصد
  • قیمت برای شما : 304000 ریال

کتاب والدین سمی برای کمک به افرادی است که بر اثر همزیستی با والد یا والدینی سمی دچار آسیب های روحی روانی، بحران هویتی، گمگشتگی عاطفی، نارضایتی از زندگی، اشتباهاتی فاحش و شکست های پی در پی در زندگی شده اند و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.


همچنین، کتاب والدین سمی، راهنمایی برای پدران و مادرانی است که ناخودآگاه و بی آنکه متوجه باشند، به سلامت فرزندانشان آسیب می رسانند.
شما چه والدی سمی باشید و چه فرزند چنین والدی، یا حتی هیچ یک از این دو، مطالب این کتاب دانسته های زیادی را در جهت فرهنگ سازی و ارتقای دانش فرزند پروری به شما منتقل خواهد کرد.


استقلال عاطفی به معنای بریدن عاطفی از والدین نیست، بلکه به این معناست که شما می توانید بخشی از خانواده باقی بمانید و در عین حال برای خود فردی مستقل باشید. در این حالت می توانید همان کسی باشید که ترجیح شماست، و والدینتان هم می توانند در عین پدر و مادر بودن، از بازی دادن و کنترل شما به عنوان فرزندشان دست بردارند و مشغله های معنادارتری برای زندگی خود بیابند. این همان چیزی است که رابطه ی سالم والد- فرزندی خوانده می شود.


( حواستان باشد که رفتارهای مستقل شما به قصد نادیده گرفتن آنها نباشد، بلکه هدف شما این باشد که با رعایت خطوط و مرزهای احترام، خودتان باشید.)


یکی از ویژگی های انسان متعادل این است که قادر به برقراری توازن بین حفظ حرمت های انسانی خود و احساسات و خواسته های اطرافیان باشد.


همه ی ما جزئی از یک کل هستیم، یعنی جزئی از اجتماع، پس مسلما هیچ گاه نخواهیم توانست کاملا خودمان باشیم. البته به طور طبیعی دلمان می خواهد که تایید دیگران را نیز داشته باشیم. به علاوه، اغلب ما نمی توانیم صد درصد بی نیاز از وابستگی های عاطفی باشیم، پس بهتر است زیاد عرصه را به خود و دیگران تنگ نکنیم. هیچ اشکالی ندارد که گاهی بخواهیم کاری برای خوشحالی و رضایت والدینمان انجام دهیم. این امری زیبا و پسندیده است اما تا جایی قابل قبول است که قصد کنترلی در کار نباشد.

مشخصات
نام نویسنده - مترجمسوزان فوروارد
ناشردرسا
گروه سنیبزرگسال
تعداد صفحات272
شابک9786003360464
نوبت چاپ-
جلدشومیز
قطعرقعی
برای ثبت نظر وارد اکانت کاربری خود شوید یا در سایت شهر کتاب ارومیه ثبت نام کنید.

فروشگاه رادلینا، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین